نت یار ADSL

 

نت یار چیست؟                                                                      

دانلود نت یار

 

 

مشتركين سرويس های adsl شركت مخابرات استان کرمان ، از طريق نصب و اجرای نرم افزار نت يار اين امكان را خواهند داشت كه هنگام

تماس با پشتيبانی 2020، بررسی مشكلات سرویس اینترنتی خود را به راحتی  و در كوتاه ترین زمان ممكن انجام دهند؛همچنین بررسی و  

رفع بسیاری از مشكلات  از طریق نرم افزار و بدون نیاز به تماس با 2020 امكان پذیر می باشد.پس از نصب نرم افزار كافی است جهت

شماره تلفن اینترنت ثبت نام انجام شود.اطلاعات وارد شده جهت ثبت نام می بایست با اطلاعات ثبت شده در سامانه مدیریت مشتریان منطبق

باشد؛این اطلاعات از طریق ورود به پنل كاربری سامانه adsl.kermantel.ir و  یا تماس با بخش پشتیبانی 2020 قابل دریافت

می باشد.

 در هر یك از بخش ها گزینه های میانبر جهت دسترسی سریع و انجام بررسی های لازم وجود دارد كه مشترك را از تایپ دستور و یا پیدا

كردن بخش خاص بی نیاز نموده است.با انتخاب گزینه   "ارسال اطلاعات به پشتیبانی  "در نرم افزار، بلافاصله تمام پارامترها و شرح كلی

بررسی های صورت گرفته برای پشتیبان فنی 2020 ارسال و قابل روئیت خواهد شد.

به طور كلی قابلیت های نرم افزار نت یارعبارتند از:

 -بررسی و رفع مشكلات مرورگرهای سیستم

 -بررسی وضعیت كارت های شبكه و اعمال تغییرات در تنظیمات آنها

 -دسترسی سریع مشترک به بخش های مورد نیاز در سیستم  کامپیوتری جهت بررسی مشكلات مختلف

 - بررسی برقراری ارتباط سیستم با مودم و ارتباط با  شبكه مخابرات به صورت گام به گام و با نمایش توضیحات در هر مرحله از بررسی

 -امكان انجام موارد مربوط به تنظیمات مودم (ریست و  تنظیم مودم،انجام تنظیمات وایرلس؛نمایش پارامترهای كیفی خط)

 -بررسی میزان سرعت سرویس

 -نمایش شرایط سرویس هنگام اجرای برنامه(شامل نام،اعتبار زمانی و ترافیك باقیمانده سرویس )

 -عیب یابی خودکار مشکلات عدم اتصال و عدم بهره برداری  مناسب از سرویس و کمک به رفع آنها

 -امکان ارسال اطلاعات و پارامترهای مربوط به بررسی ها  و تست های انجام شده برای پشتیبان فنی 2020

 -امکان اطلاع رسانی های کلی و ضروری به مشتریان در خصوص بهره مندی بهتر آنها از سرویس

 -اطلاعات بیشتر در خصوص استفاده از نرم افزار از طریق تماس با پشتیبانی 2020 امكان پذیر می باشد.