نظر سنجی از میزان رضایت مشترکین تلفن ثابت

مشترک گرامی : مخابرات منطقه کرمان با هدف ارزیابی میزان رضایت مشترکین از خدمات مخابراتی اقدام به طراحی پرسشنامه ذیل نموده است . پاسخ های دقیق شما به این سوالات می تواند ما را در ارائه خدمات بهتر به شما مشترکین گرامی یاری کند. از اینکه وقتتان را در اختیار ما می گذارید سپاسگزاریم.

جنسیت
Invalid Input

میزان تحصیلات
Invalid Input

شهرستان
Invalid Input

1-تا چه حد تعرفه مکالمه تلفن ثابت را نسبت به خدمات دریافت شده مناسب می دانید؟
Invalid Input

2-نحوه پاسخگویی و برخورد کارکنان مرکز 118 را تا چه حد مناسب ارزیابی می کنید؟
Invalid Input

3-سرعت عمل و پاسخگویی سیستم رفع خرابی (20117) را تا چه حد مناسب ارزیابی می کنید؟
Invalid Input

4-در صورت تحمیل خسارت از سوی مخابرات به شما ازنحوه جبران آن چقدر رضایت دارید؟
Invalid Input

5-تا چه اندازه عملکرد مخابرات منطقه کرمان را در ارائه نوآورانه و متنوع سرویس ها و خدمات تلفن ثابت مناسب ارزیابی می کنید؟
Invalid Input

6-تا چه اندازه از عملکرد ماموران رفع خرابی (پشتیبانی تلفن ثابت ) هنگام بروز خرابی رضایت دارید؟
Invalid Input

7-تا چه اندازه از سامانه پرداخت الکترونیکی (1818 یا 2000) رایگان مخابرات جهت پرداخت قبوض تلفن ثابت و گرفتن شارژ رضایت دارید؟
Invalid Input

8-تا چه اندازه علاقه مند به خرید مجدد خدمات مخابراتی و توصیه آن به دیگران هستید؟
Invalid Input

9-تا چه حد از عملکرد مخابرات در خصوص اطلاع رسانی خدمات از طریق (صدا و سیما، نشریات ، پیامک، پیام صوتی ، تبلیغات محیطی ، پرتال) رضایت دارید؟
Invalid Input

10-تا چه اندازه از کیفیت ارتباط با تلفن ثابت رضایت دارید؟
Invalid Input

11-تا چه اندازه از عملکرد مخابرات در خصوص رسیدگی به شکایات خود رضایت دارید؟
Invalid Input

12-تا چه اندازه از مدت زمان صرف شده جهت ثبت نام تلفن ثابت تا راه اندازی آن رضایت دارید؟
Invalid Input

تایید